نکات امنیتی مهم برای افرادی که پیج اینستاگرام دارند؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب دنیاس که کمپانی متا همه سعی اش رو در وفادار موندن کاربران کرده و اگر انصاف داشته باشیم موفق هم بوده. طبق آمار اینستاگرام بیش از 2 میلیارد کاربر فعال داره و یک پلتفرم کم نظیر که به واسطه اون می تونید دوستان خودتون و افراد معروف دنیا رو دنبال کنید .و انواع پست های برندهای مورد علاقتون، آموزش های متنوع،  جاذبه های گردشگری، خدمات آموزشی و ….رو با توجه به فیلد انتخابی خودتون به صورت ویژه مشاهده کنید. تو این مقاله سعی داریم نکات مهمی رو در اختیار افرادی که پیج اینستاگرام دارند قرار بدیم که به احتمال زیاد شما هم شامل این دسته هستید پس پیشنهاد می کنیم خوندن این مقاله رو از دست ندید.

افزایش امنیت در اینستاگرام

امنیت در اینستاگرام موضوع مهمی و  نمیشه از اون چشم پوشی کرد. اگر کاربر این پلتفرم فراگیر و محبوب هستید  لازم که این موضوع رو جدی بگیرید.

از مدت زمانی که اینستاگرام یک اپلیکیشن برای سرگرمی و صرفاً انتشار تصویر و ویدئو بود زمان زیادی می گذره و دور از انتظار نیست که با دو میلیارد کاربر فعال بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمد و تبلیغات و … است در نتیجه پیج هایی که دنبال کننده های زیادی دارند مورد توجه هکر ها هستند حتی اگر صفحه شما بیزینسی نیست و به عنوان فعالیت های شخصی از اون استفاده می کنید مهمه که به افزایش امنیت حسابتون در اینستاگرام توجه کنید تا علاوه بر حملات هکرها و افراد سودجو از اتفاق های مرسوم دیگه ای مثل دیسیبل شدن پیج، و از دست دادن اطلاعات و … هم جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید:  من ویران شده یاد خیالت هستم !

رفع ریپورت و بلاک اینستاگرام

حتماً راجع به ریپورت یا بلاک شدن در اینستاگرام  شنیدید و این مشکل برای بسیاری از کاربرای این شبکه اجتماعی پیش می یاد. کمپانی متا برای استفاده از اینستاگرام قوانینی رو وضع کرده و در صورتی که کاربران از اون پیروی نکنند ممکن از طرف اینستاگرام بلاک شوند. با آشنا شدن با قوانین اینستاگرام می تونید تا حد زیادی این موضوع رو کنترل کنید.

ریپورت کردن به اصطلاح اقدامی که کاربران ، تخلفات دیگران رو به  اینستاگرام گزارش می دهند  برای مثال برخی از مواردی که فردی تصویر یا پست شما رو به نام خودش منتشر کنه یا اینکه فردی محتوایی با مضمون خودکشی، تهدید و آزار، استفاده از مواد مخدر  و …. نشر بده می تونید اون رو ریپورت کنید.

به طور خلاصه می تونیم اینطور بیان کنیم که برای جلوگیری از ریپورت و بلاک شدن در اینستاگرام لازم قوانین اون رو رعایت کنیم و در صورت نقض قوانین با مشکلاتی مثل  بلاک موقت، بلاک دائمی و حذف اکانت و… مواجه خواهید شد برای اینکه بهتر الگوریتم و قوانین اینستاگرام رو بشناسید  و اینکه در صورت قرار گرفتن در این شرایط چطوری مشکل رو حل کنید.

هک شدن اکانت اینستاگرام

در استفاده از فناوری و شبکه های اجتماعی نگرانی هایی در زمینه هک شدن و فاش اطلاعات وجود داره و شبکه اجتماعی اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست.

برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام لازم که موارد مهم و رعایت کنید.  به طور معمول  هک شدن اینستاگرام، با فاش شدن اطلاعات ورود به حساب کاربری یا  از طریق فیشینگ و دریافت هرزنامه ها و ایمیل های جعلی اتفاق می یوفته که طی آن پیوندی به صفحه ورود جعلی اینستاگرام دریافت میشه و یا استفاده از برنامه‌های جانبی و شخص ثالث که به عنوان بدافزار عمل می کنند و اطلاعات شخصی شما به وسیله اون ها در اختیار افراد سودجو قرار می گیره.

بیشتر بخوانید:  کاردستی با پوست شکلات

ولی زیاد در این خصوص نگران نباشید چرا که با آگاه بودن و انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از هک اینستاگرام تا حدود زیادی می تونید این موضوع رو کنترل کنید. اگر براتون سوال که چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود مطلع شویم؟ یا چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم. اگر یکی یا چند از نشونه های زیر رو پیجت شما دارد بهتره که هک شدن آن شک کنید.

نشانه های هک شدن اینستاگرام ممکن است شامل موارد زیر باشد:

•  نتوانستن وارد حساب کاربری شدن با رمز عبور صحیح

•  مشاهده پستها، کامنتها، یا پیامهایی که شما ارسال نکردهاید

•  دریافت ایمیل از طرف اینستاگرام درباره تغییر ایمیل، رمز عبور، یا شماره تلفن

•  مشاهده دستگاههای ناشناسی که به حساب شما وصل شدهاند

•  افزایش ناگهانی تعداد فالوورها یا لایکها بدون دلیل مشخص

و…

سخن آخر

در این مقاله نکات مهمی رو برای افرادی که پیج اینستاگرام دارند  مطرح کردیم و اگر کاربر این صفحه اجتماعی محبوب هستید بهتر که از نکات قابل توجه در این زمینه آگاه باشید تا بتونید تجربه کاربری بهتری در حین استفاده کسب کنید.  بسیاری از مشتریان مجموعه رایانه کمک در حین تماس با مشاوران مجموعه در خصوص موارد مهمی مثل هک شدن اکانت اینستاگرام و و افزایش امنیت اینستاگرام سوال هایی رو مطرح می کنند در مقاله هایی که در متن این مطلب معرفی شد به طور کامل موضوع های مرتبط رو بررسی کردیم .

اگر  سوال یا مشکلی داشتید می تونید روی کمک کارشناسان محموعه رایانه کمک حساب کنید تا در حداقلی ترین زمان ممکن به پاسخ درست برسید.

بیشتر بخوانید:  روش تشخیص برنج اصل از تقلبی

راه های تماس با ما شماره هوشمند9099071540 که از طریق تلفن های ثابت و همچنین شماره اعتباری0217129 از طریق موبایل یا تلفن ثابت با رایانه کمک در ارتباط باشی.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

من ویران شده یاد خیالت هستم !

وقتی هستی وقتی میای دیگه حرفی نمیمونه یعنی حوصله ندارم چیزی بگم فقط منم وقتی …