اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام نمایه های تجاری را برای کاربران خود معرفی کرد. البته استقبال خوبی از آن خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید.در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما، توضیح می دهیم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست، چگونه می تواند برای شما مفید باشد و چگونه یک پروفایل تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست بدون شک عباراتی در رابطه با کسب و کار اینستاگرام شنیده اید و باید کم و بیش اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید. در بالای صفحه با ما تماس بگیرید یا ایمیل بزنید، احتمالاً صفحه ای را دیده اید. با یک دکمه یا دکمه برای تماس با صاحب صفحه، یا آدرس صفحه به عنوان پیوند در بیو. برای ورود به نقشه گوگل و مشاهده موقعیت فروشگاه روی نقشه کلیک کنید.تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری به شما امکان می دهد به ویژگی های هیجان انگیز و مفیدی دسترسی داشته باشید که به شما کمک می کند مشتریان خود را بهتر مدیریت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. شما به راحتی می توانید اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما می خواهد که صفحه کسب و کار فیس بوک خود را متصل کنید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک خود به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). پروفایل/رده شرکت را انتخاب کنید. لطفا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس). حداقل یکی از این موارد باید تکمیل شود. همین! اینستاگرام همچنین یک ویدیوی گام به گام در مورد نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی دارد. جابجایی از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، به تنظیمات بروید و در قسمت تنظیمات کسب و کار بر روی بازگشت به حساب شخصی کلیک کنید.Instagram از شما میخواهد تغییر به یک حساب خصوصی را تأیید کنید. برای تایید روی Revert Changes کلیک کنید. هر زمان که بخواهید می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید آن را تغییر دهید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به خاطر بسپارید. مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از اینکه کاربر از پروفایل اینستاگرام بازدید کند؟ تحلیل و بررسی. آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به یک پست ارائه می دهند. شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار به مشتریان کمک می کند تا شما را به عنوان یک کسب و کار بشناسند. عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان میدهد: تغییرات فالوور، تعداد پستها، برداشتها، کلیکهای وبسایت، کلیکهای ایمیل. سپس اطلاعاتی درباره فالوورهای خود مانند جنسیت، سن و مکان ارائه دهید. 2.امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، می توانید دکمه تماس را نیز به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که ایمیل بفرستد، تماس تلفنی برقرار کند یا نقشه ای ارائه دهید که مکان فعلی او را نشان می دهد. صنعت شما در نمایه شما نشان داده می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین اگر اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که لینک های قابل کلیک اغلب در دسترس نیستند. بله، این تنها لینک موجود است. لینک در پروفایل من است، اما استوری های اینستاگرام گزینه دیگری دارد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را به شما نشان دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است.با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیستیک نمایه تجاری با 10000 دنبال کننده الزامی است. بررسی محتوای حساس صاحبان حسابهای کسبوکار میتوانند افرادی را که میتوانند شما را بهعنوان شریک در محتوای مارکدار در پستهای خود برچسبگذاری کنند، محدود کنند. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برندینگ را با تأیید پروفایل اشتباه نگیرند. برای مشاهده محتوای تگ شده خود، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از دکمه جابجایی میتوانید Require Verification را روشن کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند محتوا را بدون تأیید در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.